dijous, 6 de juny del 2013

Encants - La Despedida


Carrerons dels magatzems.

Mercadillo calle dos de mayo

11 comentaris:

  1. Hola maestro. No hay nadie que dibuje esta ciudad tan bien como tú. Alguien terminará editando toda esa serie de calles, plazas y ambientes de Barcelona. Quiero un ejemplar de ese libro!!

    ResponElimina
  2. Un mestre, de les perspectives i sobretot de les composicions.
    Encara que vaig passar diverses vegades per aquest lloc, no vaig ser capaç de veure el que tu vas veure.

    ResponElimina
  3. A mi me parecen una delicia las dos. Felicidades.

    ResponElimina
  4. Es un privilegi poder compartir aquests matins amb artistes com tu. Al final del matí, quán m´ensenyes el que has fet ting la sensació de veure per primera vegada una obra d´art unica e irrepetible. Només tu pots fer aquestes maravelles. D´altres en fan tambe, peró no son aixins.
    En la de baix veig una transició entre els teus dibuixos de sempre i una aquarel.la pictorica. Peró sense perdre la personalitat del teu art. Te alguna cosa que em recorda el estimat Charles Reid, artista que admiro profundament.
    Només un retret: no t´esquequeixis de cementiris i jardins botanics , que aquests purgatoris també son necesaris. Diuen.

    ResponElimina
  5. saps que admiro els teus dibuixos, sempre tan encertats i amb un to professional de gran prestigi, vull el llibre que vol el jHm! no seré pas menys
    tonet

    ResponElimina
  6. Hay algo en tus dibujos que me hace pasar de verlos a mirarlos: explican una historia. En uno está la paradoja de la convivencia de la Barcelona innovadora y progresista, que busca futuro, la de "arroba 22", con los puestecillos de oportunidades y trastos viejos que se afirman en permanecer a copntracorriente. En la segunda nos muestras lo precario que puede ser ese ambiente, con alambradas, paredes desconchadas etc... Hay que detenerse un rato para ver "cosas".

    ResponElimina
  7. Cony!, que bé els fas aquests dibuixos aquarel.lats. Tal com diu en Zorrilla "expliquen història". Impecables, excel.lents! Va, a veure si hi ha algun editor que vol posar-te en un llibre les teves il.lustracions sobre Barcelona.

    ResponElimina
  8. Dos trabajos estupendos, Eduardo no se como te lo montas pero siempre triunfas, felicidades.

    ResponElimina
  9. Eduardo, eres un crac del dibujo. Una maravilla.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.