dimecres, 5 de juny del 2013




14 comentaris:

  1. M'agrada molt perquè reflecteix l'instant de color i bullici del matí, enhorabona per la feina.

    ResponElimina
  2. Aquesta tercera capta molt bé, i amb simplicitat de formes, l'ambient que es respira"va" als Encants. Felicitats.

    ResponElimina
  3. Te felicito por el buen trabajo y te he de decir que otra vez has sacado el Diego que llevo dentro, no se como puedes hacerlo, ya me explicaras el truco, un abrazo.

    ResponElimina
  4. Vas muy fuerte!! Consol.
    Los dos temas de los encantes me han gustado mucho. Tienen una composición y un color muy acertados.
    El retrato de Diego tiene una calidad extraordinaria y es evidente que dominas mucho la figura.
    Te felicito.

    ResponElimina
  5. La primera por abajo es muy buena. Las otras dos me gustan

    ResponElimina
  6. Fantásticos!! El ambiente de los encantes, colorido y muy logrado. Y el retrato de Van Diegogh, estupendo.

    ResponElimina
  7. Felicitats Consol, son unes aquarel.les fantàstiques. Com a document artístic del lloc i com a tècnica son insuperables. La de abaix es perfecte i les altres dues poc li falta. El retrat també es un bon document històric.
    Les teves aquarel.les m'inspiren a seguir pintant, aprenc molt sobre composició. Els teus comentaris també m'ajuden, no et tallis a l'hora de criticar-me, perquè es un dels moments mes profitosos que visc amb la colla. Els teus i els dels altres també, es clar.

    ResponElimina
  8. Hola consol, gracia por haberme pintado treinta años mas joven no se como agradecértelo, pero eso si con un arte que solo lo hace los grande, como te dije la otra vez que me pintaste, lo has echo otra vez, me has pintado como yo me siento por dentro y tiene tanto encanto que me quedo pasmado al mirarlo, te lo digo de verdad puedes pintarme tantas vece como te apetezca, gracias por haberme pintado tan bien, un millón de besos.

    ResponElimina
  9. Tres obres d'una gran qualitat. Enhorabona.

    ResponElimina
  10. Me gustan las tres, son tres buenas acuarelas.

    ResponElimina
  11. Molt bones totes. La tercera es una meravella de la síntesi.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.