dijous, 6 de juny del 2013


15 comentaris:

  1. Muy bien Dolors, con esos dos personajes has conseguido que la acuarela sea más humana. Ahora tiene VIDA! Me gusta como te ha quedado!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Dolors, felicitats m'agrada molt...i els personatges li donen el toc de vida...

    ResponElimina
  3. Gracias Quim y josemari las figuras flogitas pero seguiré intentándolo.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  4. Como siempre exhibición de color y buen hacer. Muy buena

    ResponElimina
  5. Bien! Dolors. Ya ho hay tema que se te resista.

    ResponElimina
  6. Com sempre molt bonics aquests colors teus. Quan la vaig veure al natural encara no havien arribat els
    dos nois !

    ResponElimina
  7. Quán la vaig veure vaig pensar, "potser hi falta gent", doncs ara ja hi ha gent. Felicitats !!

    ResponElimina
  8. Molt bé, Dolors, veig que ho has intentat, però hauries tingut que ser més valenta perquè aquests personatges em semblen una mica "los dos huerfanitos". Petonets, xata.

    ResponElimina
  9. precioses gammes, t'ho vaig dir i l'ombra del toldo, una gran passada, felicitats, cada dia un gró més amunt!!

    ResponElimina
  10. Recordo que, quan et vaig veure l'aquarel.la allà, als Encants, els colors lluïent molt més que en la foto. El tema està molt bé. Potser sí que els personatges queden molt "solitaris".

    ResponElimina
  11. Hola M. Dolors, la has resuelto muy bien y un colorido de lujo, un abrazo.

    ResponElimina
  12. Dolors, espero que no t'hagis ofès amb el meu comentari. T'ho he fet amb la més bona intenció. L'aquarel.la em va encantar tal i com l'havies deixat, i continuo pensant que aquests dos personatges queden una mica fora de lloc però, com et deia, al menys ho has intentat.

    ResponElimina
  13. M'agrada molt l'enquadre que has agafat i la subtilesa dels colors.

    ResponElimina
  14. M Dolors, por otros comentarios míos anteriores sabes que me gusta esos fundidos que haces. En este caso, sin embargo, considera muy en positivo los bienintencionados comentarios de Albert Gallego.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.