dimecres, 10 d’octubre del 2012

vista del port

Nota feta a correcuita però dúna sola tacada

13 comentaris:

  1. Si és una nota,jo veig una obra completa,
    ES UN DO DE PIT.

    ResponElimina
  2. Vaya, Gloria, correcuita o no, te ha quedado muy bien.

    ResponElimina
  3. Glòria, ja et vaig dir que m'agradaba molt, i em segueis agradant així publicada, et felicito! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Ja t'ho vaig dir ahir: m'agrada molt, però molt. Serà qüestió de que arribis sempre una hota tard per obligar-te a fer-ho a corre-cuita! Petons

    ResponElimina
  5. Gloria, buena tacada, para mi modo de ver -es sólo una opinión- le faltan algunas horizontales para que no "caiga" la composición, por lo demás te felicito.
    Abrazos

    ResponElimina
  6. Una aquarel.la espléndida. Glòria, pinta sempre així, per favor. A.

    ResponElimina
  7. Estic realment sorpresa pels vostres elogiosos comentaris. Va sortir així per casualitat i no crec que es repeteixi. Moltes gràcies¡¡

    ResponElimina
  8. L'altre dia vaig escriure't un comentari a la teva pintura i no sé perquè no va sortir imprès (qüestions de l'informàtica). Hi torno perquè crec que el teu treball ho exigeix... i més tenint en compte d'aquest últim comentari teu donant les gràcies.No hi de què; la teva aquarel.la és magnifica i l'estil tant diluït i neblinós, de formes indefinides i grans espais de colors imprecisos és el millor que té. No ho dubtis: és una magnífica forma de treballar. Enhorabona!

    ResponElimina
  9. Muito belas tuas aquarelas. Vi todas e encantei-me. Parabéns! através de Rosa, conheci teu blog, agora sigo-te. valeriasouza-telas.blogspot.com

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.