dimecres, 24 d’octubre del 2012

"BENVINGUTS LA COLLA A BADALONA"




10 comentaris:

  1. Cada nuevo trabajo me deja más y más "bocabadado"

    ResponElimina
  2. Malgrat repetir-me una altra vegada: Aquesta aquarel.la és molt bonica i una més de magnífica de le que fas.

    ResponElimina
  3. UNA ACUARELA LLENA DE LUZ Y LIMPIA `PERO A LA MUY HERMOSA

    ResponElimina
  4. Bueno, tu sempre tan "bueno". A part de la llum del dia, molt aconseguida, m'agrada l'enquadrament i la profunditat.

    ResponElimina
  5. Molt bona, Francesc, m'agrada molt la llum, i l'ambient. Per la foto, veig que vareu anar a un bar de "La Rambla", quan vaig tornar de Barcelona, eren quasi les dues, vaig mirar al bar que anem, quan pintem a Dalt la Vila, i al no veure-hi ningú de la colla, ja vaig pensar que estariau a La Rambla, peró per l'hora que era, en el temps d'arribari, segurament, ja no hagués trobat a ningú. Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Precisa, correcta i molt bonica. Es nota que coneixes a fons el tema.

    ResponElimina
  7. estupenda Francesc una lliço de llum i prespectiva. Es de lo millor que te he vist.

    ResponElimina
  8. A TOTS-ES: Si hi ha una paraula és: agraïment pels vostres comentaris, m´animen a continuar pintant
    i sortint amb aquesta bona "COLLA"
    JOSHEMARI, JOSÉ LUIS, ANTONI COLOMER, DIEGO, XEVI, LLUÍS I ANTONI BERTRAN: UNA ABRAÇADA!

    ResponElimina
  9. AH, me´n deixo l´amic SANTIAGO,- perdona´m.!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.