dimecres, 31 d’octubre del 2012

salida barceloneta



Acuarelas realizada por Serrat

10 comentaris:

  1. Serrat, m'agrada més la de abaix, especialment el tocat dels arbres, encara que sembla que faci més bon dia del que ha fet. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Les dues estan be pero la primera reflexa millor l'humitat del dia.

    ResponElimina
  3. Les dues estan be pero la primera reflexa millor l'humitat del dia.

    ResponElimina
  4. Les dues estan be pero la primera reflexa millor l'humitat del dia.

    ResponElimina
  5. Serrat, para tí no has días gríses. Siempre sacas unos colores muy agradables.

    ResponElimina
  6. Tanta luz....un artista siempre ve el futuro...simpatico veros ... xxx

    ResponElimina
  7. Muy bien representado ese día de lluvia. Están bien las dos.

    ResponElimina
  8. Muy bien Serrat la segunda, la primera tiene mucha intención pero las figuras no están en su sitio no guardan relación con el horizonte, las figuras del segundo término no pueden ser mayores que las del tercer término y por favor no se trata de una crítica sino de una observación.
    Abrazos

    ResponElimina
  9. A mi, que vols?, m'encisa la simplicitat de la primera.
    Es més expressiva, i que les figures siguin al seu lloc,
    no em preocupa massa; avui quasi ningú está al seu lloc.
    cal contemporitzar.

    ResponElimina
  10. serrat!! felicitats, trobo a faltar la barca.... dolentota jo, però m'estimes igual oi? tonets guapu!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.