dimecres, 10 d’octubre del 2012

Rambla de Santa Mònica

Avui m'ha passat una cosa , diguem-ne "curiosa", per qualificar-la d'alguna manera: m'ha vingut la guàrdia urbana i m'ha fotut fora (segurament per pertorbar la tranquil·litat de les Rambles). Ep!  Com- panys de la colla : estem realitzant una activitat delictiva.

16 comentaris:

  1. Hosti! No fotis! Els aquarel.listes som gent sospitosa? Ara bé; ja tenies el carnet d'estàtues vivents?... que potser...
    Apart la broma; la teva aquarel.la està esplèndida, com sempre, de llum i color.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Xevi, cuando nos hemos visto creo que no estabas haciendo nada raro... ¡Bueno, estabas pintando una magnifica acuarela!. Aparte de bromas sí quiero comentaros que durante la salida última que hicimos a Via Layetana y alrededores... yo estaba pintando cuando entre los curiosos habituales, uno me preguntó si tenía permiso municipal, ya que a él le habían amonestado unos guardias tiempo atrás. En aquel momento me lo tomé a broma, pero por lo visto, la cosa va en serio. Ya me está entrando miedo en el cuerpo. ¿será el de acuarelista un oficio de riesgo?

    ResponElimina
  4. xavi, como vistes yo me aparte a un lado para pintar pro macho, te pusistes sentado en el centro de la rambla, cuando te dije que si te ponias hay en el centro dijistes que la rambla es ancha que ya pasarian por los lados, pues como comentais lo de las estatuas pintas demasiado bien, para ser una estatua, pero si se podria echar alguna monedilla para verte como pintar una lecion siempre viene bien, muy linda acuarela, un abrazo

    ResponElimina
  5. Be, sento dir-te que no en tens l'exclussiva. Fa anys em va passar el mateix i un altre cop ens va passar a tot un grup que pintavem al port.
    He sentit a dir que esta prohibit pintar a tot Barcelona!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mucho peor me lo pones!!!
      Es el único país que pasa esto!!! Es dictadura?

      Elimina
  6. ei. No he dit que la teva aquarel.la s'ho val.

    ResponElimina
  7. Buena acuarela, mal rollo con los guardias, da que pensar.

    ResponElimina
  8. JA SÉ QUE VA PASSAR:
    Segur que un dels teus molts admiradors,
    alpassar, va deixar anar un:
    Ets un PUTA,que bé pintes ¡¡¡...
    I ja se sap la prostitució.... està prohibida.
    Si no pintessis tant i tant bé,aixó no t'hauría
    passat.

    ResponElimina
  9. ... o potser em van prendre per una estàtua humana, i clar, com que no parava quiet, em van donar l'alto. Gràcies pel teu comentari.

    ResponElimina
  10. Aparte de o que cuenta el amigo Font y todo lo que le llegué a oír al haber estado toda la mañana a su lado (por donde no pasaban policías), te ha salido una bonita acuarela. La deberías dedicar y regalársela al jefe de policía.
    Te felicito.

    ResponElimina
  11. Xevi, no els hi has dit que erem uns quaranta de la colla que estabam pintant per els voltants?, aurien tingut molta feina per fer-nos fora a tots. Jo crec que es varen pensar que veníes les aquarel-les i feies "competencia desleal", la Rambla es com una botiga, i els petits "negociets" d'artistes, estátues, etc. (exceptuan als "top manta" que per aixó corren crec que paguen per montar la seva "paradete", el motiu deu ser aquest. Un altre tema es que estigui bé o no que es faci un negoci del carrer que auria de ser de tots.
    A part d'aixó, la teva aquarel-la está molt bé. ¡Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ESMENA: després de ...per aixó corren, m'he deixat de tencar el paréntesis.

      Elimina
  12. !Es una pena! El hecho, no la acuarela que es magnífica, pero a quien se le ocurre ponerse a pintar en la zona de los que pagan por hacerlo?. Con la incultura que hay no me extraña lo sucedido, pero recordar que hace muchos años en una ciudad castellana un urbano mandó retirar una lámina de "La Maja desnuda de Goya" por considerarla pornográfica !No hemos adelantado nada!
    Abrazos

    ResponElimina

  13. HOLA XEVI TU OBRA ME GUSTA MUCHO Y POR LO QUE DICES DE LOS GUARDIAS NO ME EXTRAÑA QUE LOS HUBIERA MANDADO ALGÚN VENDEDOR DE LOS QUE PAGAN IMPUESTOS, QUE SE CREEN LOS DUEÑOS DEL SITIO, YO YA HE TENIDO DOS ENCUENTROS CON DOS DE ELLOS QUE ME HAN VISITADO CUANDO ESTABA PINTANDO,PERO BUENO QUE SIGAN PAGANDO IMPUESTOS QUE YO YA LOS HE PAGADO BASTANTE TIEMPO.UN ABRAZO.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.