dijous, 4 d’octubre del 2012

Al carrer Campoamor (Horta)

9 comentaris:

  1. Malgrat la personalitat de l'arbre de la dreta, volia que resaltés la vella torre. Per això l'he centrada, l'he aillada (en la realitat la construcció era més xaparreta i s'enganxava amb l'edifici del costat) i l'he fet més prima i més esbelta. Penso que, amb tot, he aconseguit singularitzar-la. Altre cosa és el to del dibuix i del color... amb res de particular.

    ResponElimina
  2. No he vist el model peró m'agrada el cojunt.

    ResponElimina
  3. Antoni, muy buen dibujo y bien acuarelado. Eres único en esta pulcritud de imagen. No sé todo lo que explicas en tu texto porque no estuve allí, pero la acuarela es muy buena! Me gusta.

    ResponElimina
  4. Antoni, li hastret molt partit a aquesta torre d'aigua. Jo vaig fer aquest tema la darrera vegada que anàrem a Hota, i em va sortir un bunyol molt del meus

    ResponElimina
  5. Antoni , m'agrada la teva pincellada tan neta

    ResponElimina
  6. Buena composición, excelentes colores y tu mano del artista, dan este buen resultado. Muy bien

    ResponElimina
  7. Antoni, m'agrada molt, el dibuix, la llum, els teus tons tant nets com sempre...¡Una abraçada!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.