dijous, 18 d’octubre del 2012

El Garraf


7 comentaris:

  1. Amigo Bertrán, muy bien ese cielo y lo demás, regulín regulan!
    Con tanta caminata, lo pasaste bastante mal, no? Bueno, seguro que el cuerpo te lo agradece.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Antoni , M'agrada molt el cel i també l'aigua . El color que li has donat reflexe la força que hi havia en el lloc .
    Altra cosa: m'en vaig anar a casa amb el sentiment de que no t'havia ajudat a l'andanada quan semblave que perdíam el tren. Ancara hi penso

    ResponElimina
  3. Acuarela un poco"torturada y barroca", el cielo magnífico, el resto correcto.
    Abrazos

    ResponElimina
  4. Gracies per els vostres comentaris, peró la veritat es que no estic gens content amb aquesta aquarel-la i
    es que no em vaig trobar a gust en aquesta sortida, amb tantes escales i amb un poble que, per mí, tenía
    molt poc interés.

    ResponElimina

  5. Jo si que crec que pots estar content,de la acuarel-la,sols el cel ja val la pena

    ResponElimina
  6. Antoni, el cielo y el mar están muy conseguidos. En otra ocasión hablaremos de los verdes.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.