dijous, 11 d’octubre del 2012

Les Rambles


M'agrada el barri . Crec que es podríe pintar paisatge urbà infinitament . Sempre amb tema interessant. Vaig fer una aquarel.la de 27 x35 amb paper de 300 grs. .. I el volíe ser un apunt del fosc carrer Escudellers, que a la fi  ha surtit  una precaria aquarel.la amb paper de 140 gr i 19'5 x 19'5 . El mestre Plana diu que el medi en que es pinte , no importe !

9 comentaris:

  1. Aleix, m'agrada molt la primera (la de dalt), vares dir, que potser treuries aquell anunci tant bermell, encara m'hagués agradat més sensa, peró no deixa d'estar bé, té un bon estil i molt d'ambient.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Aleix, et felicito. M'agraden molt totes dues. A mi no em sobra el cartell vermell, serà perquè a tots dos ens agraden els colors vius! La segona, no sé perquè, trobo que té un aire parisenc.

    ResponElimina
  3. Aleix me agradan mucho ambas y les has dado un toque personal que te va identificando sin ver el nombre

    ResponElimina
  4. Estás consiguiendo el ambiente adecuado en cada uno de tus trabajos, que junto al color que le pones te definen de inmediato. Me gustan las dos.

    ResponElimina
  5. Aleix, me gusta el primero.
    El de la calle Escudillers, hay fallos de perspectiva y habría definido muy poco (casi ná) los segundos edificios. Dejando solo volúmenes luz y sombras.
    Un abrazo

    ResponElimina
  6. Las dos me gustan. Son crónicas de esta ciudad que "nos mata y que tanto amamos". Siempre se puede rebajar el rojo, con una esponja y dejarlo más integrado, si quieres.

    ResponElimina
  7. No hago distingos entre las dos acuarelas, las dos tienen tu personalidad y sobretodo logras los ambientes de maravilla, en cuanto a los fallos de perspectiva los se irán corrigiendo con la práctica, encuentro que es más interesante tener un sello de personalidad a que la obra sea perfecta. Te felicito.
    Abrazos

    ResponElimina
  8. M'afegeixo als comentaris de Joshemari i Domingo que em fio molt d'ells. Com a bons dibuixants que són.

    ResponElimina
  9. ME GUSTA MUCHO LAS DOS ALEIX, TIENEN ESE AIRE QUE TU LE SABES DAR, QUE TE GUSTA EL BARRIO YA SE VE EN TU OBRA, TE FELICITO, NO POR ESTO, POR TODO LO QUE HACES, UN ABRAZO.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.