dimecres, 27 de novembre del 2013

Jardins de la Maternitat


27 comentaris:

  1. Que bien, cuanta luz! Tenía razón Manel Planas cuando decía que los tonos claros favorecen la ejecución de las sombras. Las proyectadas por el árbol, me gustan mucho!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Supongo que la mención de Manel Planas, es solo por su teoría de los claros y las sombras. Estoy a años luz del maestro, de todas formas agradezco el comentario. Un abrazo.

      Elimina
  2. Bona Antoni, molt encertada! Les ombres sense trevallar sembre son mes creïbles, com la que travessa el caminet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ho sabessis....l'ombra del caminet va ser una inspiració d'última hora, a casa abans de penjar la foto al blog. A reveure.

      Elimina
  3. Molt bé Antonio Te sortit rodo de llum i també de dibuig

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grácies, Santiago, ets un bon amic, ho tindre en comte a Betulo. fins dilluns.

      Elimina
  4. Respostes
    1. M'ha sortit colorista per que com que l'aigua estaba glaçada he hagut d'aplicar la pintura directament del tub.Una abraçada tocayo.

      Elimina
  5. Boronat, un dia mes triunfant, net i brillant. felicitats

    ResponElimina
  6. Tu si que triunfes..Quimet ,(one, two or three) tan se val. Fins dimecres.

    ResponElimina
  7. ¡Guau! qué bien has traqbajado este tema. Los valores de claroscuros perfectos. Muy rebuena acuarela.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Jose L, peró la perfecció no existeix, i molt menys en el meu cas. Agraït per les teves paraules i a reveure.

      Elimina
  8. Respostes
    1. Gracies Aleix, m'agrada que t'agradin. Tinc uns companys que no m'els mereixo. Fins dimecres.

      Elimina
  9. Está fantásticamente bien dibujado, bien de colores y esa sombra en medio del edificio también muy bien. Qué más quieres que te diga, amigo boro?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quiero que me digas la verdad, que no me engañes, que dibujo demasiado, que me suelte..que "planee". Coñas aparte, no se pintar de otra manera, o no me atrevo, Otro caluroso abrazo.

      Elimina
    2. Pues ya está!!!! Sí sabes pintar! Y... un huevo!!! Que no te atrevas o no quieras hacerlo de otra manera...vale! Es aceptable. Te gusta y gusta a la mayoría... pues qué más quieres! No tengo que decirte muchas cosas más. Piensa que sobre pintura vale todo y los que tenemos la mala costumbre de opinar, solemos hacerlo bajo nuestra perspectiva, que puede ser errónea y no tiene por qué ser la misma que la de los demás. A mi nadie me ha dado la categoría ni diploma que me sirva para opinar sobre lo que los demás hacen. Digo, simplemente lo que pienso. Sea acertado o no. Creo ser franco y procuro (y no siempre lo consigo) no molestar a nadie. Y menos con aquel que está empezando y va un poco despistadillo. Éste no es tu caso! Eres grande...en todos los sentidos!!! Otro caluroso abrazo.

      Elimina
    3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  10. T'ha quedat molt bé, sobre tot l'encuadrament. Jo, que era davant teu, em vaig posar massa a prop del edifici i , francament, no té comparació amb el teu punt de vista.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El teu problema es que, ets massa civic i per no trepitjar la gespa vas posar-te damunt d'una tapa metal·lica,que era molt a prop de l'edifici. La tapa metal·lica que vaig triar, (jo tanbé soc bastant civic) quedaba en un angle que l'arbre em tapava l'edifici i vaig fer cas dels anglesos que diuen que la gespa es per trepitjar-la, i la vaig trepitjar. A reveure Antoni.

      Elimina
  11. Joan Mª de Castellar: Feia fred i el vas ben esquivar, molt bé. Felicitats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  12. Mercés Joan Mª. Fins al proper dimecres.

    ResponElimina
  13. Boro, molt bé, m'agrada tot: dibuix, enquadrament, color, valoració... tot.

    ResponElimina
  14. Boro, me
    agrada mucho el resultado de esta bonita acuarela. Te felicito.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.