dissabte, 22 de maig del 2010

L'Hospital de Sant Pau - II

Quan vaig pujar l'aquarel.la de l'Hospital de Sant Pau, en Joshemari em va dir que el blau no el trobava massa encertat, i en Lluís Montañà em va comentar que aquesta vegada no semblaven els meus colors, i es així mateix, la foto no em va dornar el color correcte i en aquell moment i amb les presses per penjar el treball no vaig saber esmenar el problema. Ara, amb més calma, he lograt que els colors siguin més fidels a la realitat. La que no és tant blava és la bona.
Gràcies als dos que em vau donar la vostra opinió.

3 comentaris:

  1. Rafael, la pintura ha dado un giro de 360º y los colores no tienen nada que ver en esta nueva presentación. Han cambiado también el cielo y las sombras y te queda ahora una acuarela más auténtica. Preciosa!
    Ya me gustaba antes, porque era distinto a lo que sueles hacer y porque estaba dibujado con tinta en su base y eso, se parece a lo que pretendo hacer.
    Muy bien Rafael. Un abrazo.

    ResponElimina
  2. bona representació i bon gir amb allò dels blaus, tot i així veig que no és allò que sempre ens has mostrat, canvi d'estil? ja ho anirem veient. Felicitats

    ResponElimina
  3. Enhorabona Rafael !
    Ara sí que es nota que es teu, ha fet un cambi
    espectacular, ja no hi a res que faci mal als ulls, m'agrada molt.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.