dimecres, 5 de maig del 2010

BOCETOS




5 comentaris:

  1. muntañà, no vem parlar, és que no sé quin de tots plegats ets, vaig molt despistada, però sempre, bona representació del nostre mercat, l'he representat molt molt

    ResponElimina
  2. Molt be!!! m'agraden molt aquests dibuixos, el Joshemari és ell mateix.

    ResponElimina
  3. Luis eres muy buen retratista, me has me has pintado muy bien, pero a Joshemari le has puesto como mínimo dos años mas, saludos.

    ResponElimina
  4. Calla! calla Diego! Lluis, no le hagas caso a Diego, que tanto la suya como la mia se distinguen perfectamente quienes son.
    Y la acuarela que presentas también me gusta. En él se refleja perfectamente el tiempo que hacía.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  5. Teresa, quan varem arribar et vaig dir qui era peró es comprensible que no et quedés gravat amb la confusió del moment amb l'arribada de tota la colla. Soc el que está al teu costat en la foto d'abaix amb blanc i negre de la plana interior del diari.

    Gracias a todos por vuestros comentarios sobre los bocetos/retrato, en estos casos o pillas el parecido en los primeros trazos o lo estropeas si retocas demasiado, creo que habéis salido un poco parecidos, !sólo un poco¡


    Joshemari,me alegro que te guste la acuarela aunque no estoy muy satisfecho de ella esta vez.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.