dijous, 3 de febrer del 2011

Fira de Bellcaire . Encants Vells.

Estava entre dos grans pintors, l'Antoni Borreguero i en Bueno, això ja acomplexa. Ells de peu i jo sentada. El tema era difícil. Encara que a L'Antoni em va dir que no posés la torre AGBAR perquè no era pictórica, jo la vaig posar.  Vaig fer dos esbossos a la meva inacabable agenda.


El de la dreta és d'una façana, l'únic que queda  de l'edifici enderrocat. Estava sentada al davant i mentre ells plegaven els estris la vaig fer.

4 comentaris:

  1. tonyeta, és una deliciosa aquerel·la, les figures són el pecadet enganxifat, què hi farem, els dibuixos molt ben captats amunt!
    tonets

    ResponElimina
  2. Gràcies per la teva crítica que agraeixo moltíssim

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.