dimecres, 16 de febrer del 2011

El Moll i el Museu de Catalunya

9 comentaris:

  1. L'error de perspectiva que tenia l'edifici en el dibuix original, l'he corregit convenientment. Tot s'ha de dir: Meravelles del Photoshop!... però no hauria quedat tranquil.

    ResponElimina
  2. Quedó muy bien, no la ví esta mañana, me gusta como todas las tuyas.
    un abrazo

    ResponElimina
  3. No sé donde estaba el error, pero tampoco me importa. Solo decirte que es una acuarela muy bien elaborada y tu sabes, hacerla que quede bonita. Muy bien.

    ResponElimina
  4. Bien Colomer! Me gusta mucho tu acuarela

    ResponElimina
  5. Molt bé com sempre, Antoni, es nota la teva profesionalitat. No vaig veure l'original però així queda tot al seu lloc.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. correcte de dibuix, com gairbésempre en les teves, molt seriosa i convincent, ignoro l'errada que recordo em vas comentar a l'ensenyar-me-la, salut!
    tonet

    ResponElimina
  7. Sr.Colomer! No sé como puedes hacer estas acuarelas tan elaboradas en tan poco tiempo.
    Te felicito!

    ResponElimina
  8. Toma ya que bonita!!! te lo dije que me gustaba y te lo repito, un abrazo.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.