dimecres, 4 de gener del 2012

Un matí al circ


Joshemari m'ha dut al circ! Ahir va dur als nets i avui ja coneixia a mitja companyia del Raluy. O sigui que m'he apuntat d'amiguete del senyor Larrañaga i també m'han deixat passar al recinte de l'entrada. Bromes apart, ha estat un matí càlid, amb bon tema per pintar, lloc tranquil i cordial conversa. El resultat no és per fer volar coloms però el treball mai no es dóna per perdut. 

Ves a saber quant podré tornar a aterrar amb la Colla. Una salutació a tots!

10 comentaris:

  1. De maestro!! Carlos.
    Un abrazo y hasta la próxima!

    ResponElimina
  2. Sí señor! Gracias por decir que te he llevado al circo y que te ha gustado!
    A mi me gusta esta acuarela que has hecho... has retocado algo? No se si es la foto que al quedar reducida, la veo distinta...pero me gusta mucho más ahora que la veo en el ordenador.
    Hemos pasado una mañana agradable en el circo y con los artistas como espectadores!
    El camión te ha quedado, soberbio!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Gracias Teresa y Raimundo.
    Tienes razón, Joshemari, esta imagen ha quedado algo falseada y no me gusta engañar... Ha pasado lo siguiente por si interesa a alguien: he retocado algo los personajes después de comer y para cuando iba a fotografiar la nueva imagen, el sol estaba ya muy bajo. La foto ha salido super-amarilla y para volver al blanco del papel sin esperar a mañana he usado una utilidad del Gimp que no había usado antes que es un "auto balance de blancos." El resultado ha devuelto el blanco pero ha exagerado los contrastes. He bajado el contraste teniendo la acuarela delante pero me temo que sigue siendo algo exagerado y eso es lo que notas.
    Un abrazo a todos

    ResponElimina
  4. Jo, con los tecnicismos,.... la acuarela es buena.

    ResponElimina
  5. M'afageixo als elogis. Una aquarel.la excel.lent. Sí, senyor!

    ResponElimina
  6. Pues sí, a mi también me parece muy bien y no lo digo por no saber que decir, sino porque me parece una gran acuarela tal como está a pesar de los tecnicismos que dices que has empleado, opino que con la técnica, si has podido mejorar la acuarela es porque eres un artista, la técnica está para todos pero hace falta saberla utilizar y si es en una forma artística, mejor
    Un buen año 2012 y un abrazo

    ResponElimina
  7. felicitats Carles per l'aquarel.la i per el nou any.

    ResponElimina
  8. Senyors Antonio Hernández, Antoni Colomer, Domingo y Jordi... gràcies pel recolzament. Les complicacions tècniques tenien a veure amb si la foto sobrevalora una mica a l'original. Esperem que el 2012, amb el mal vent de l'economia especulativa, els molts aturats... i tot aquest malson... no faci més que enfortir una actitud serena de sortir al carrer a pintar (o també a pintar) que és una forma de trobar una mena de pau interior...

    ResponElimina
  9. Torno a escriure't un comentari per alusions a la meva aquarel.la. La veritat és que, a mi em perd l'haver il.lustrat. Malgrat que el fet de tenir facilitat pel dibuix és un magnífica virtut, a voltes (al menys en el meu cas), sinó un defecte, sí una cotilla de la que em resulta difícil desprendre'm. Com tu dius i, dius que també et passa, m'agradaria "dibuixar" menys i "tacar" més... és a dir: anar més a la síntesis de les formes i el color que al detall precís. Ser precís és una gran virtut, però més d'una vegada em resulta un handicap. I és que mai estem contents amb el que tenim! Bon Any, repeteixo. Gràcies pel teu comentari.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.