dimecres, 18 de gener del 2012

La catedral des del carrer Rec Comtal

9 comentaris:

  1. La silueta de la catedral més baixa i suau de color tal i com m'ha aconsellat el Vicente. Gràcies.
    El sonet sobre els maleïts ordinadors de l'amic Borreguero és molt ocurrent... i, a més, ben escrit.

    ResponElimina
  2. M'agrada, Antoni. M'ho vaig estar mirant amb la Glòria, però al final ho vaig deixar correr perquè em semblaven massa balcons i poca Catedral, en canvi a tu t'ha quedat força bé. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. una senyora aquarel.la amb molt dibuig i dificultad. bravo

    ResponElimina
  4. Una nueva exhibición Antoni, cuando me comentaste lo que pretendías pintar, me asusté del trabajón que representaba, pero para ti no hay reto insalvable. Muy buena

    ResponElimina
  5. Molt bona, Antoni, et felicito per l'aquarel-la i per haver trobat la cartera... Huf!! . Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Puñetero...qué bien le sacaste partido a esa torre de la Catedral! Ya me había fijado en él, pero tenía pensado hacer otra cosa.
    Tal vez algún día haga un dibujo.
    Te quedó muy bien...como siempre!
    Un saludo.

    ResponElimina
  7. Molt bé Antonio i espero que trobesis la cartera a casa.

    ResponElimina
  8. Como siempre, perfecto dibujo y buena acuarela, para que decir más. Me alegro por lo del billetero, !Vaya susto!
    Un fuerte abrazo

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.