dijous, 26 de gener del 2012

Cambró del jardiner (Fund. Pedro Pons)

7 comentaris:

  1. vaig veure el cobert, així d'igual però sorprenent al jardiner fent el mos de l'esmorçar, em va fer gràcia i bon profit! una certera aquarel·la colomer

    ResponElimina
  2. Ja et vaig dir ahir que m'agradava, i continua agradant-me. El joc de llums i ombres és boníssim. Felicitats.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt, Antoni, es una bona idea, té molta llum, i un ambient molt auténtic, s'adivina el jardiner, encara que no es vegi. Et felicito!

    ResponElimina
  4. Antoni es nota que vens de la il·lustració o publicitat tens ofici, dibuix perfecte i color net sembla que et passas al hiperealisme.Felicitats

    ResponElimina
  5. Antoni; por más simple que sean tus trabajos siempre reflejan algo muy particular que es precisamente, tu arte.

    ResponElimina
  6. Qué bien encontraste este rinconcito tan apropiado a lo que haces. Le has sacado un jugo terrible. Te quedó muy...pero que muy bien!
    Saludos.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.