dijous, 26 de gener del 2012

Racons de la casa del Dr. Pedro Pons



Les altres tres són notes fetes en un blog de paper indi fet a mà, mentres que aquesta "part del jardí" és el que queda d'una aquarel·la ja que la resta no m'agradava i l'he retallat.





Em quatre gargots vaig intentar fer la façana de la casa, quan ja havia acabat de pintar.




No me'n vaig poder estar de pintar aquestes dues portes atrotinades i mig amagades que hi havien al jardí.





Aprofito per dir-vos que m'agrada molt el que heu fet, que darrerament no puc fer comentaris (?).
Teresa Jordà, tu tens comentari especial: la teva obra té: llum, color i alegria.

12 comentaris:

  1. gràcies guapa, s'agraeix molt, carall amb els comentaris nuls?? jo no hi entenc gens ni mica
    tonets

    ResponElimina
  2. gràcies guapa, s'agraeix molt, carall amb els comentaris nuls?? jo no hi entenc gens ni mica
    tonets

    ResponElimina
  3. i ara resulta que a mi em surten dobles ''' jejeje a vere, vaig veure la dels esgrafiats i ja et vaig dir ok i encara ho dic, la primera una excel·lència vegetal, molt onírica i plena de gràcia, els altres molt vius de color, simpàtics i de bon veure
    amunt
    tonets

    ResponElimina
  4. Molt macos aquests apunts, Terèsa. Tenen molta força.

    ResponElimina
  5. Se nota que disfrutas mucho pintando a tu aire, Teresa. La ortodoxia no se ha hecho para ti.
    Te felicito!

    ResponElimina
  6. N'has tret profit. Quan t'enfades perque no et surt... té una darrera l'altre. La de les fulles no l'havia vist. Bones totes.

    ResponElimina
  7. Como trabajas, me gustan muco, la primera es la que mas me gusta, felicitaciones

    ResponElimina
  8. M'agraden totes, Terèsa, son molt espontáneas, com sempre. Et felicito!

    ResponElimina
  9. Ignorant i aprenen com soc i tot, he de dir-te que la primera de les dos portes m'ha encantat. L'enhorabona!

    ResponElimina
  10. Cuanta inspiración en tampoco rato, te felicito teresa me gustan todos.

    ResponElimina
  11. Hola Teresa, te diré lo que pienso de tus acuarelas:
    La primera me encanta.
    La segunda: Nada! esa fachada es horrible!
    La tercera, no está mal y me gusta y
    la cuarta, esta última no está mal aunque prefiero la anterior.
    Eso es lo que pienso.

    ResponElimina
  12. La aquarel.la vegetal (la primera) m'agrada molt. Pel que respecta a la segona (la de l'edifici), malgrat que Joshemari opini el contrari, a mi em sembla molt guapa i l'esquema sintètic de dibuix de traç guixut i lliure i els colors com de llàpis (si és que no ho són) els trobo molt adients. Com pots veure, hi ha gustos per tothom.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.