dimecres, 18 de gener del 2012

ARCO DEL TRIUNFO


ACUARELA REALIZADA POR GLÓRIA RIUS

15 comentaris:

  1. Molt bé, Glòria. Ja m'ha agradat quan l'he vist, però aquí m'agrada més. Felicitats.

    ResponElimina
  2. Gloria felicitats amb dos colors has fet una magnifica aquarel.la

    ResponElimina
  3. Falicitats Gloria amb os mcolors has fet una magnífica aquarel.la

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt bonica aquesta aquarel-la. Els colors son preciosos.

    ResponElimina
  5. M'agrada molt, Glòria, t'estás superant cada cop més. Et felicito!!!

    ResponElimina
  6. Preciosa acuarela, Gloria. Tienes un gusto exquisito pintado.

    ResponElimina
  7. Gloria, eres uno (masculinos y femeninos) de los mejores acuarelistas que corren por la colla. Casi todo lo que pintas me suele gustar y ésta, me entusiasma.
    Tienes una delicadeza a la hora de aplicar colores que le dan un encanto increíble.
    Sigue así, deleitándonos con tus obras. Gracias.
    Un saludo.

    ResponElimina
  8. M'apunto a l'ho dit per els altres Glòria, molt expresiva i delicada.

    ResponElimina
  9. Deliciosa acuarela, con aires de romanticismo que la hace todavía más atractiva, solo pongo una pega, lástima que las palmeras estén tan "despeinadas", quedan un poco agresivas. Esta opinión es meramente personal y no quita ningún merito a la obra realizada.
    Abrazos

    ResponElimina
  10. no, no, amb dos colors no! ella se'ls sap molt de bé els seus colors de l'èxit, em sumo a les altres felicitacions, i de pas extensives a tots vosaltres
    sigui!!
    tonets

    ResponElimina
  11. A veure si aquesta vegada m´en surto i es publica el comentari

    ResponElimina
  12. Eureka¡ Aquesta vegada me n´he sortit

    ResponElimina
  13. M'agrada molt aquesta aquarel.la. Et felicito.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.