dijous, 30 d’abril del 2015

Carrer Portal Nou

15 comentaris:

  1. Muy buena Eduardo V, Una bellísima composición y magníficamente pintada.
    Para que luego se vuelvan locos buscando una buena composición. Tú en cualquier lugar consigues una buena acuarela.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Amb quina perfecció has sustituït la ratlla, deixant l'aquarel.a
    orfe de dibuix, sense perdre ni un pel de força.
    Es molt bona, molt ben resolta la llum, i amb ella el color,
    i les ombres al seu punt, per ajudar a donar llum i ambient,
    a la teva magnifica obra.

    ResponElimina
  3. Cada vez pintas mejor, y cada vez me gusta mas el rumbo que has tomado aparcando de momento las lapiceras...
    En este momento para mi eres con mucha diferencia lo mejor de la colla! Un fuerte abrazo y mis mejores felicitaciones!

    ResponElimina
  4. Cada vez pintas mejor, y cada vez me gusta mas el rumbo que has tomado aparcando de momento las lapiceras...
    En este momento para mi eres con mucha diferencia lo mejor de la colla! Un fuerte abrazo y mis mejores felicitaciones!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Con una vez que lo digas, todos hemos entendido! Ya sé que tú no!

      Elimina
  5. Estic d'acord amb els companys, cada dia millor. Te molta força!

    ResponElimina
  6. Muy bien tocayo, te felicito! Pero no dejes "la lapicera"! que también con eso eres un maestro!

    ResponElimina
  7. Joan Mª: Una admirable feina. Vas estar força inspirat.

    ResponElimina
  8. Eduardo, esta acuarela la encuentro extraordinaria, y me gusta muchísimo. Ya te la han calificado los entendidos ,pero a mi me sirve para fijarme y aprender .
    Felicidades

    ResponElimina
  9. Excel.lent, magnífic!. Com que cada setmana em repeteixo, haig de dir-te que aquest dimecres també.

    ResponElimina
  10. Això ja no és un dibuix d'un urban sketcher. És una magnífica aquarel·la d'un magnífic aquarel·lista

    ResponElimina
  11. Magnífica acuarela -acuarela, con un gran tema, una gran composición, muy descriptiva y con un gran colorido.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.