dijous, 30 d’abril del 2015

ARC DE TRIOMF , Barcelona


Aquarel·la




18 comentaris:

  1. Les dugues m'agraden , Quim . La segona moltíssim

    ResponElimina
  2. Molt bones i descriptives, dues versions, dues llums...
    pel davant, i pel darrera. L'Arc com correspont, t'ha fet triomfar !!

    ResponElimina
  3. Quím, has idealitzat l'Arc , son dues grans aquarel,les.
    Felicitats

    ResponElimina
  4. Muy buenas las dos. En la segunda en la reproducción no sobra nada. Como siempre las reproducciones no hacen justicia a los magníficos originales.

    ResponElimina
  5. Muy buenas las dos. En la segunda en la reproducción no sobra nada. Como siempre las reproducciones no hacen justicia a los magníficos originales.

    ResponElimina
  6. Cuando las vi en el bar, no me gustaron. Ahora que las veo, me gustan. Sin embargo noto que falla algo en la composición y no tengo la menor idea de qué es... José Luis (fue él?) dijo que ese arco era un mastodonte que no había por donde cogerlo... (yo le vi algunos huequitos...) y creo que tiene razón... De todas maneras se te sale el oficio por todas partes....Un abrazo!

    ResponElimina
  7. El primero (a mí) me parece una bella imagen, pero el segundo una buena pintura, con más contenido, con más anécdota. Explica más cosas. No sé si me explico yo.
    La señora del primer plano muy bien colocada.

    ResponElimina
  8. Joan Mª: El color excel.lent i com sempre dos mostres del bon fer.

    ResponElimina
  9. Felicitats, estil Marre sense cap dubte...

    ResponElimina
  10. Pel davant i pel darrere... que és com dir "la cara i el cul del triomf". Apart el joc de paraules, el teu toc de pinzell és de mestre... i els teus personatges, perfectes i elegants amb dos cops de pinzell més.

    ResponElimina
  11. Las dos son muy buenas, me imagino que la segunda es la segunda que pintaste, se ve mucho mas suelta, la adrenalina ya la habías gastado.

    ResponElimina
  12. I tu no estaves content? Noi, si que n'ests d'exigent! Doncs a mi sí que m'agraden

    ResponElimina
  13. No se que dir-te,si que ho se les revés acuarel-es m'enamoren

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.