dijous, 30 d’abril del 2015

Arc de Triomf

..Vaig pintar a la plaça de St Agustí Vell. Després , tot tornan cap a l'Arc de Triomf , em va seduïr el nom d'un carreró "carrer dels Petons" . Hi vaig entrar .. i em vaig trobar amb tres companys  ! Dibuixar a pluma i colorejar, el segón treball La moto , es totalment desproporcionada vers el cantó esquerra del dibuix . No la vaig borrar a casa .
Altra vegada desapareixo a les montanyes ,companys . Es per el que demano excuses per no participar el que voldría en els comentaris dels nostres treballs

14 comentaris:

  1. Per pintar la primera, encara vas trovar la cadira calenta... !!!
    Precióses obres del teu, molt caracteristic, estil, que ja saps
    que m'agrarden, Felicitats.

    ResponElimina
  2. ..Si Fernando , ens vam trovar en un lloc molt maco ! Em motiva que un artista com tu parli be de la meva pintura

    ResponElimina
  3. Aleix, la primera que fue tu última acuarela, es la buena. Me gusta, a pesar de lo que dices de la moto... que no tiene nada que ver con la hermosura del conjunto.
    Una buena composición y colores muy buenos... para mí!

    ResponElimina
  4. Aleix feia temps que no venies, pero has retornat amb força, has pintat dues aquarel.les magnifiques.Felicitats

    ResponElimina
  5. La primera tiene un fondo de luz estupendo que conforma todo el entorno.

    ResponElimina
  6. La primera tiene un fondo de luz estupendo que conforma todo el entorno.

    ResponElimina
  7. Conque te vas a las montañas ¿no serás amigo de Pedro y de Heidi, eh?,
    Te pierdes leer este comentario en el que destaco el hermoso tono y color del triángulo de sombra al fondo del Carrer dels Petons que al natural es bellísimo.

    ResponElimina
  8. Estan muy bien, MUY BIEN! Me sobra algo el negro, pero supongo que es parte de tu paleta... Un abrazo!

    ResponElimina
  9. Joan Mª: Bon treball Aleix. Fruit d'un inspirat matí

    ResponElimina
  10. Hace tiempo que no te veía! Muy buen trabajo Aleix!

    ResponElimina
  11. molt be, la setmana passada bici aquesta motocicleta, això evoluciona molt de presa, felicitats

    ResponElimina
  12. Sobretot m'agrada la primera aquarel.la. Aquest carrer que has fet, tant "a la napolitana", carregat i vital, donen estil i atmosfera al teu treball.

    ResponElimina
  13. Te raó el Colomer quan diu que recorda un d'aquells carrerons italians amb tota la roba estesa. M'agraden molt ambdues aquarel·les

    ResponElimina
  14. Quina colors mes potens ,estupendos les dos.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.