dimecres, 25 de gener del 2012

25-1-2012 Fundació Universitaria Dr.Agustí Pedro i Pons

Esta mañana, hacía frío, pero también lucía un sol espléndido, en el lugar donde me he 
colocado, se estaba tan bien, que tranquilamente, he podido terminar mi apunte
a la acuarela allí mismo.






No quiero, ni podría aunque quisiera, quitar su puesto de "Reporter Tribulete" a Diego Arias
por las estupendas fotos que siempre hace, pero por esta vez, cuelgo tres fotos de
la visita al interior, porque Diego, creo que no entró, y Teresa Jordá me ha pedido
que cuelgue algunas de las que hice para que todos vean lo interesante que es el lugar, con
sus estupendas tallas de madera, sus lámparas únicas y el ambiente de su época.

21 comentaris:

  1. Lluis, no puedo añadir gran cosa a lo que te dije esta mañana. La acuarela, está muy bien, el edificio no era nada fácil ni tampoco muy bonito.
    Ya has hecho mucho y te felicito porque eres capaz de hacerlos en una hora y media más o menos. Eso es un exitazo!!!
    El edificio parece un poco inclinadillo... pero eso puede ser de la foto.
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. M´agrada molt la teva aquarel.la d´avui. La façana tan complicada amb els esgrafiats l´has resolta molt bé i tant les palmeres com l´arbre del fons els trobo molt ben fets. Et felicito. Ara estic contenta perquè veig que ja puc publicar comentaris. Enhorabona¡¡¡

    ResponElimina
  3. Gracias Joshemari, en efecto, el edificio, no es que esté solamente un poco inclinado, es que "baila" mucho, y no es culpa de la foto, el original también está así. Como tú dices, ya soy capaz de hacer las acuarelas en una hora y media, ahora tengo que procurar, que además queden bien de dibujo, porque al dibujar casi directamente con el color, a veces me pierdo. ¡Un abrazo!

    ResponElimina
  4. Moltes gracies, també, Glòria, m'alegro que ja puguis fer comentaris, i de que un dels primers que has pogut fer, sigui per dirme que t'agrada el meu treball. Els esgrafiats no son els dibuixos tan ben fets que hi havia a la façana, només he fet "garegots", procurant que ho semblin una mique, peró fan el seu efecte. Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Lluís, te felicito por hacer este trabajo en tan poco tiempo y con tanto detalle. Por lo visto, has puesto el turbo desde la salida!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. també reb les meves felicitacions, però el temps no compta, el resultat, això sí i és veitablement lloable, amunt!

    ResponElimina
  7. per cert, vaig veure que feies fotos durant la visita, no en compartirem cap? va ésser força interessant
    tonets

    ResponElimina
  8. Molt rebé, Lluís. No se com pots arribar a ser tan precís i fer aquesta quantitat de detallets en tan poc espai. Et felicito.

    ResponElimina
  9. Raimundo, sí que vaig posar el turbo, ja saps que no acostumo a pintar ràpid, peró ho aniré provant.

    Teresa, atenent a la teva proposta, en penjaré tres, suposso que no hi aurá cap problema de drets o algo així, als museus no deixen fer fotos, peró com es tracte d'un lloc d'estudi públic, ja en deuen haver fet moltes els estudiants.

    Albert, me n'he estalviat molts de detallets dels que hi havíen.

    Moltes gracies i una abraçada a tots-e tres.

    ResponElimina
  10. Lluís t'hi has lluit! Has fet molta feina ben feta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Mª Antònia, celebro que t'agradi, no obstant els "fallos" que hi han, deguts a la rapidesse. Una abraçada!

      Elimina
  11. gràcies per les fotos, aquella porta que creia era del altar jejeje, quina passada de marqueteria, jjejeje TJ, tu tens altar, m'ho vas dir, jo també i et vaig dir el lloc, tot plegat, am la barca al vent, els angelets damunt l'arcada de la porta... al cel, al cel,
    volem anar!!! moltes gràcies. tonetsssss

    ResponElimina
  12. Gracies Terèsa, tens raó, es una passada de marquetería, amb barca al vent, angelets i de tot plegat.
    Va ser una visite molt interessant que et devem a tú. Tonets !

    ResponElimina
  13. Lluís, efectivament la meva acuarela ha quedat fosca al fer la foto. La teva sí que está molt lluminosa
    i a més amb tots els el detalls de l'esgrafiat es una feinada en tant poc temps. En quant al asumpte del
    bar, vem ser bastants els que no ens en vem assabentar.

    ResponElimina
  14. Lluis m'agrada molt esta ven dibuixada amb molts detalls i la casa ben acompanyada amb l'arbre.

    ResponElimina
  15. Gracies per el teu comentari, Antoni, ja et vaig dir que la teva aquarel-la, m'agradaba molt, tot i la foscor de la foto, aixó es un problema que tenim la majoría al fer les fotos, dic tenim perqué jo també m'inclueixo, quan faig quadres amb foto, tampoc em quedan molt bé, per aixó les reproduccions, les faig amb escanner que treu més qualitat que amb foto, tinc la sort de que conservo el que utilitzaba a la meva feine d'abans de jubilarme, i em va molt bé, solsament agafa el format DIN-A4, peró escaneixo dues mitats i les junto després amb el Photoshop.
    Em sap greu que la majoría no sabesiu lo del bar, precisament, et vaig veure quan anavas pujant, i vaig pensar que ja venies cap allá, sent'ho no haver pensat que potser no ho savíes. Una abraçada!

    ResponElimina
  16. Moltes gracies també, Santiago, m'elegra que t'agradi. Una abraçada!

    ResponElimina
  17. Me gusta has, vuelto ala acuarela con mas fuerza, sigue así Luis y nos pondrás en el paro,un abrazo

    ResponElimina
  18. Diego y Eduardo, muchas gracias por vuestro comentario. ¡Un abrazo a los dos!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.