dijous, 8 de març del 2012

 Aquest dimecres, a la Gran Via, no he fet una bona aquarel´la i al estudi no la he pogut millorar. Per aixó he fet aquest apunt del mateix tema, que poso al bloc i m´agrada una mica mes. Aquesta setmana hi ha  magnifics treballs de la colla. Cada vegada el nivell es mes alt i aixó es un estímul més. Joshemari, ya se que esto que he hecho es un poco tramposo, pero reserva tus sopapos para otra ocasion, aunque procuraré que no vuelva a suceder nunca más. Mai més a la vida. Ho juro. A. Com podeu veure aquest ordenador fa el que li rota.

5 comentaris:

  1. Bueno, bueno, veo que tu propósito de enmienda es total y sincero. No va a haber ni sopapos ni penitencias. Te habla Mosen Joshe.
    Tu acuarela es digna de un auténtico Borreguero!
    La semana que viene, nos veremos las caras!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Ufff!
    Que miedo me daís los dos!
    Preciosa acuarela, Antonio. De maestro!!

    ResponElimina
  3. Antonio, aixó que li dius "apunt", es una aquarel-la molt maque, l'altre que no t'agrada, la vaig veura al bar molt rápidament, peró em va semblar que també estava força bé, potser no feia falta que fessis "trampes" exposante als "sopapos" de Mosen Joshe, que per altra banda, veig que ja t'ha absolt. Huff..! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Antonio molt lograt al efecte monocromatic.Me recordat les pintures murals de Sert

    ResponElimina
  5. No estuve con vosotros y no puedo juzgar la otra acuarela pero esta me parece muy lograda como siempre, muy de pintor, que lo eres.
    Abrazoa

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.