dijous, 1 de març del 2012

Palau de la Música

12 comentaris:

  1. Modesta contribució la meva amb un dibuix petit. La visita al Palau de la Música —encara que prevista—, em va agafar desprevingut i amb un bloc de paper petit. Prometo copiar una de les magníficas fotos del Diego al Palau i convertir-la en aquarel.la.
    Novament felicitats a l'Audi per les seves gestions de Public Relations... ja li vaig dir que, ara, ens falta la visita a l'interior de la Sagrada Família.

    ResponElimina
  2. Gràcies, Teresa per l'elogi. I... no n'hi ha per tant!

    ResponElimina
  3. maestro otra lecion de bien dibujar y entonar esta hermosa entrada, pero la veo un poco falta de color con la cantidad de colores rojos chillones que alli habia

    ResponElimina
  4. Antoni, diuen que al pot petit es a on hi ha la bona confitura, i has demostrat que es cert, té molta llum i un bon ambient. Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Muy bien conseguido el contraste luz-sombra, del dibujo ya no te digo nada, todo estupendo.

    ResponElimina
  6. No sé como te las arreglas, pero siempre encuentras un encuadre distinto al de los demás. Muy bonito!

    ResponElimina
  7. Be el enquadre, bé el dibuix i bé l'aquarel.la.

    ResponElimina
  8. Polifacético Colomer ¿Y el portero dónde está? Preciosa y documentada acuarela que no por pequeña le quita mérito, si miras en mi blog en apuntes verás que a mi me encanta pintar cosas pequeñas, a veces demasiado pequeñas, puede ser que sea deformación profesional de diseñador pero me encantan las obras pequeñas, piensa que tanto Turner como Fortuny la mayoría de sus obras eran de tamaño reducido.
    Vuelvo a abrazarte, pero no te acostumbres ¿He?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.