dijous, 30 de maig del 2013

Jardí Botànic

.. La setmana passada , vaig pensdar que faría les dos grands palmeres i tot seguit aniría a fer aigua i nenúfars .. pro tot baixan , vaig veure un passadís molt maco , en el que vaig fer la segona "miniaquarel.la " En arrivar a baix vaig fer a doble página del quadern un altre passadís , aquest amb bons concells del Raimundo i el Quim . Finalment , quan vaig començar els nenúfars , tot-hom havie marxat



escepte un espectador que aguantave l'aire fred . Vaig començar-los i els he acabat a casa

8 comentaris:

  1. Sempre m'he preguntat com pot donar-te tant de si el temps tot fent coses tan maques. M'agrada sobre tot la primera. Les palmeres de la segona les trobo una mica 'peludes'. Ja se que son així, però les veig rares; bé, no em facis gaire cas. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Aleix: felicitats per els resultats. Totes tenen gracia i força !
    Un apunt sobre el color de les ombres ( va per la de les palmeres ) El meu parer es que el color ha de lligar amb els colors veïns, per lo tant, si el camí es taronja les ombres blaves hi queden be. Però si el cel es un blau fred i la taca es grossa, o sigui dominant, les ombres amb un blau fred quedarien mes integrades.
    En les dues de dalt has fet les ombres del camí de un gris amarronat. Aixo sempre funciona en cas de dubte.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. La primera, fantástica!!! Me gusta mucho. Y esos dos personajes, que pocos de los que estuvimos por allí pusimos, le dan vida! Es una forma de romper tanta verdura. Te felicito.
    La de las dos palmeras, ya sé que te llamaron la atención pero no quedan tan bien pintados.
    El penúltimo, está muy suelto y bien pintado. Sí señor!!
    El de los nenúfares, no está mal, pero creo que me gustó más la de la semana anterior a pesar de que estaba mal fotografiada.

    ResponElimina
  4. Es innegable que eres un gran trabajador, me gusta la interpretación de tu obsesión, las palmeras, a las que has dotado de tu peculiar vena artística, no hago distinción de ninguna de tus obras, todas tienen el "su porqué"
    Abrazos

    ResponElimina
  5. muchas gracias amigos por vuestros comentarios y enseñanzas. Ting en compte el teu comentari en relació el color de les ombres Quim . Joshemari : no habia puesto personajes , pero Raimundo y Quim me indicaron que los pusiera ! Domingo , si , las palmeras me obsesionan un poco , pero es porque no les cojo "el tranquillo"! Un abrazo, maestro

    ResponElimina
  6. Com sempre t'has fet un tip de treballar i sobre t'han quedat totes força bé.

    ResponElimina
  7. Aleix, son todas fantásticas, me gusta como trabajas, un abrazo.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.