dijous, 30 de maig del 2013

Dues vistes des del Parc Botànic


9 comentaris:

  1. No és que hagi treballat molt, és que aquestes dues aquarel.les són el fruit de les dues setmanes que hem anat al parc.

    ResponElimina
  2. d'acord amb l'opinió de Jordi Goico i dic el mateix que li he dit a ell sobre la pintura testimonial. En aquestes dues aquarel · les em sembla apreciar un cert decantament per colors una mica més "anglos" que els radiants mediteránis que et vist fins ara. Estic en lo cert?

    ResponElimina
  3. Molt precises i amb gracia. Es veu l´ofici i la experiencia.

    ResponElimina
  4. Ja et vaig dir mestre la pintaves al costat meu com m'al.lucinava la teva rapidesa i pulcritut. Aquesta panoràmica de la ciutat que sembla pixelada la trobo maravellosa. Felicitats, de veritat. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Gràcies pels vostres comentaris. Sempre dic que pinto com sé i sempre repeteixo que voldria "saber fer altres coses que no sé fer"..., i afageixo, que no hi ha manera que em surtin. Pel comentari del Zorrilla penso que deus estar en el cert, sobretot quan veig que tu fas unes gammes de colors esplèndides i fora de les coloraines "mediterrànies". Aquesta tonalitat més "anglo" a mí se'm veu més evident a la panoràmica sobre Barcelona que no a l'altre, la de l'antena, que és més "lluminosa".

    ResponElimina
  6. Tienes más razón que un Santo, tu pintas como tu pintas y basta, cada uno de nosotros tiene su propia caligrafía y tiene que ser fiel a ella, tu eres muy fiel a ti mismo y así debe de ser, si además la obra es correcta, que lo es, bien dibujada y bien interpretada.
    Abrazos

    ResponElimina
  7. Dos acuarelas perfectas si llegamos a volver a este lugar, tu te hubieras llevado el oscar, un abrazo.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.