divendres, 17 de gener del 2014

PERDUT AL MIRADOR DE L'ALCALDE



Hola a tots

Ni les marines,
ni les panoràmiques.

Em costa molt aconseguir un bon resultat
Al final em queden estudis
e intents de pintures






8 comentaris:

  1. ramón no et desesperis! hi ha més dies que llangonisses! el de la dreta te aires de digna aquarel.la tot i que a mi m'espervera el verd, realment la vas veure amb aquest to de verd? no he vist mai una palmera d'aquest color, el dibuix de baix massa esmicolat: foemiguetes, has de fer taca compacta i procurar que no et quedi una L fent trampa visual i més dinàmica de color en general, però això arriba amb el temps, tot a una no! mai! francament: una digna aportació la teva, et felicito i si persisteixes arribaràs lluny! segur! et recamono un cap de setmana amb aquarel.la a dojo, vinga som-hi!!!

    ResponElimina
  2. Ramón escucha lo que te dice la amiga Teresa. Estoy de totalmente de acuerdo con lo que te dice y te lo dice de corazón.
    A mi, el dibujo a pluma es el que más me gusta, pero reconozco que está excesivamente recargado.
    Tranqui tronki, que sabes mucho y sobre todo sabes interpretar bien el dibujo y la pintura. Este tema es criminal para los que no dominan esta cantidad de imágenes... y todas ellas importantes! Tenemos tendencia a pasarnos,,, y nos pasamos!!!

    ResponElimina
  3. He visto tus infografías e ilustraciones y por tanto preveo que llegarás a hacer muy buenas acuarelas.
    Se tarda un tiempo en coger el tranquillo. Piensa que en el grupo hay coleguis que llevan tropecientos años meneando el agua.
    ¡ánimo y a perseverar y esta técnica la dominarás como las otras!

    ResponElimina
  4. Pues a pesar de tus lamentaciones creo que llevas un buen camino
    me gusta el enfoque y la forma de plantear los temas, sigue insistiendo
    y lo demás vendrá por añadidura. Y recuerda aquella "moralina"...
    "Subió una mona a un nogal...
    Abrazos

    ResponElimina
  5. Ramón, yo creo en eso de : "persevera y triunfarás" Estimo que vas logrando poco a poco lo que realmente quieres y te ayuda mucho el hecho de ser muy exigente contigo mismo. Un abrazo

    ResponElimina
  6. No estàn gens malament. Però si et sembla que has de millorar fes una cosa:
    ataca el monstre per parts, no el vulguis envestir de cara: 1 Busca tema, 2 enquadra, 3 composició de valors i 4 dibuix. Fins aquí la preparació. Respira, menja una galeta i 5 ataca ! TAQUES NETES I DECIDIDES (el color es lo de menys). Taques grosses pinzell gros, taques mitjanes pinzell gros i taques petites pinzell mitjá i aconseguiràs els resultats esperats.
    .

    ResponElimina
  7. A mi me gusta mucho como pintas pero te digo lo mismo que dpedro, que son muy pequeñas y me he de he forzar para ver los detalles, son muy buenas las cuatro, felicidades.

    ResponElimina
  8. Gracias a todos por vuestros consejos

    ya los estoy aplicando y voy mejorando

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.