dijous, 23 de gener del 2014

Dibuix colorejat d'un dia de fred i plujeta


Cal dir que, com que jo tenia els peus freds i la "rasca" m'anava pujant 
cames amunt, ahir vaig optar per tenir mandra. Així és que, a peu dret, vaig dibuixar amb retolador negre i bolígraf blau aquesta vista dels jardins de Miramar i, en un cafè de la Plaça Reial, quan ja queia les quatre gotes emprenyadores, he colorejat amb colors simples aquesta senzilla composició. Una mica de mandra i una altra mica de por al refredat m'han motivat més que l'art de l'aquarel.la. Què hi farem!

8 comentaris:

  1. Toni, fuiste uno de los que a pesar del día, sacaste el máximo provecho. Me gusta este dibujo acuarelado mucho!

    ResponElimina
  2. Ets un mestre facis el que facis. M'agrada molt

    ResponElimina
  3. Muy buena esa linda ilustración. Es lo tuyo! Te felicito-.

    ResponElimina
  4. Está muy bien, me gusta mucho la combinación de colores.

    ResponElimina
  5. Joan Mª. És un treball molt dins la teva línea, m'agrada molt el joc de color.

    ResponElimina
  6. Pintar com un mateix vol, es com cal pintar.
    Si.. Si... els colors els hi posa l'artista, iel que falta,
    cal que l'hi posi el qua s'ho mira.

    ResponElimina
  7. muy bonita pintas como quieres bien con el colorido que te da la gana, pero al final hay una joya

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.