divendres, 31 de gener del 2014

Notes dels companys pintant a la Plaça de la Virreina. 



Sort que el paper es dolent perquè si no no sabria quina escusa buscar.  
Gracies a tots per els amables comentaris de la exposició del bar Salambó. Esteu tots convidats a dinar i sopar durant tres mesos seguits. Aneu al Bar i digueu que veniu de part del "ex-anonim". (Si algú vol exposar-hi li puc deixar els marcs, només s'ha de fer el paspartus a la mida del interior)

8 comentaris:

  1. No necesitas ninguna escusa!!! Estos apuntes tienen toda la autenticidad de lo que hubo en esa plaza de la Virreina, este miércoles. Son reales y auténticos! Eso ya tiene mucho mérito.
    Que sabes pintar, nadie te lo discutirá, lo has demostrado en la calle y en esta exposición. Así que, estos apuntes tiene el valor que se merecen. No importa la calidad del papel. La calidad se demuestra en cualquier papel y tú lo has demostrado, de sobras!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Quim , gràcies per l'exposició del bar Salambó, feia temps que no disfrutava tant comtemplant una exposició d'aquarel.les, i aixó que procuro no perdrem cap de les que fan a Barcelona. La vaig trobar extraordinària, i hauries de fer un catàlec.. aquest art no te l'has de quedar per tú sol.. l'has de compartir.És una sort que vinguis el dimecres amb la colla.
    MOLTES ;MOLTES FELICITATS.
    .

    ResponElimina
  3. .. i t'he sentit comentar que tu no dibuixaves !! Molt be aquestes figures . Excelent l'exposició !

    ResponElimina
  4. 'Me gusyan etos apuntes mucho' dice Derrick de Perth y 'tu expo was wonderful'

    ResponElimina
  5. Pequeñitos pero matones! que grande eres Quim, te felicito por esa exposición tan encantadora en es sitio tan bonito de la la preciosa barriada de gracia, todas las obras presentadas son geniales lastima que no las pude ver con mas calma, enhorabuena, un gran abrazo.

    ResponElimina
  6. Suficiente para entender lo que se explica. Funcionan!!

    ResponElimina
  7. Gracias por la exposición, me gustaron mucho los interiores que es una faceta tuya que desconocía y que en la Colla no podemos apreciar al pintar siempre al aire libre. Te felicito, me impresionó mucho.
    Sobre los ninots, que tienen vida y es un ejercicio que deberíamos hacer con frecuencia.

    ResponElimina
  8. Pues están muy bien. Y yo sabría decirte quien es cada cual.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.