dijous, 28 de febrer del 2013

Sant Andreu , 3

Em va agradar tan el mercat .. que ancara hi vaig tornar a fer un altra aquarel.la . El dibuix , es del Carrer Gordi , al fons , amb un llenssol al balcó , un veï reivindique el casc antic de St Andreu : te rao !

10 comentaris:

  1. La primera (azules) me gusta mucho. Muy buena

    ResponElimina
  2. La solució de colors de gamma freda del segon quadre m'agrada molt.

    ResponElimina
  3. Es interessant veure com del mateix tema en fem tantes versions. Cada u de nosaltres ho veu diferent i aixo enriqueix molt. Avui m´agrade mes la aquarel.la que el dibuix, però la foto es torta o es que ho has pensat aixi'ns ?

    ResponElimina
  4. Tienes razón Aleix, ese mercado ofrece innumerables rincones para pintar. Si algún día volvemos, volveré a pintarlo.
    La primera, que no está mal, tiene algún fallo de foto, está desencajada. Y la segunda a pesar que no es la preferida para los demás, sí lo es para mi.
    Unas veces es una y otras las dos!!
    Un saludo.

    ResponElimina
  5. La primera, apesar de q se va un poco de lado, me gusta precisamente por eso si esta hecho expresamente. Cohincido en que prefiero la segunda x la técnica y el encuadre, el dibujo en general.

    ResponElimina
  6. Por vuestros comentarios sobre la inclinación , he vuelto a mirar la acuarela .. y efectivamente está inclinada quizás porque la pinté desde la proyección vertical del pié derecho del arco .. quedando el otro pie asimétrico.. La fotografía , aún la inclina más

    ResponElimina
  7. L'aquarel-la es, en l'interior de les arcades del primer terme,
    un xic fosca, la resta, impecable. El dibuix és molt interessant,
    pel seu traç i pel seu color, té molta força i sentiment.

    ResponElimina

  8. SON MUY BUENOS LOS DOS ALEIX, TE FELICITO,UN ABRAZO.

    ResponElimina
  9. Amigo Aleix, recordarás que ya en los primeros trabajos que te vi te comenté "que la plomada te fallaba" sigo pensando lo mismo pero con la salvedad de que se está convirtiendo en una constante en tu forma de "ver", si es así pues bien está, es una forma de hacer tuya la cual respeto.
    Abrazos

    ResponElimina
  10. Gracias amigos por vuestros comentarios. Fernando , la setmana passada , també la vaig fer massa fosca , ho tindré en compte . Diego , ya he aprendido a ampliar las imágenes . Muchas gracias ! . Domingo , es verdad que no presto demasiada atención a la plomada .. suerte que no me he dedicado a la construcción !.Muchas gracias por tu constante interés

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.