divendres, 15 de febrer del 2013

Plaça del Comerç a Sant Andreu

Pintar això tot el matí a l'ombra m'ha costat una grip que m'ha tingut amb febre un parell de dies. No se si haurà valgut la pena!
Paper Sasunders High White, 300 gr, gra gruixut, mida 37 x 27 cm

6 comentaris:

  1. Desitjo que et posis bé. Crec que no pots comparar la teva salut amb una pintura. Tu vals més. De totes maneres t'ha quedat amb una llum d'hivern bona.

    ResponElimina
  2. Me gusta Albert, bonita luz, color y composición, que te mejores, un abrazo.

    ResponElimina
  3. No estic de acord amb la M. Antonia ! Es clar que val la pena. El constipat el curarás, la pintura pasará a la Historia del Art ! Si no haguessis vingut no la haguessis fet !
    La proxima vegada abrigat fort: guants, bufanda, gorro, dos mitjons a cada peu i un bon esmorçar amb un carajillu de Baileys i no et constiparás.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Es buena Albert, es limpia y con colores muy agradables, me gusta. Respecto al resfriado no digo nada, me quedo con el carajillo del Quim.

    ResponElimina
  5. La acuarela está bien, pero los has hecho mucho mejores. Esos blancos navideños que os emperráis Van-Diegogh y tú en poner en los árboles, no me acaban de convencer. Supongo que tampoco es esa tu intención. Me gusta el encuadre, claro, pero a costa de un fuerte resfriado que espero que solo sea eso: Un resfriado!
    Espero que la semana próxima estés recuperado y en buena forma y harás una de esas bellas acuarelas que nos tienes acostumbrado.
    Eso sí, si hace frío un buen carajillo, como dicen algunos compañeros.

    ResponElimina
  6. Me gusta la luz del conjunto de la obra!!!
    La febrada ha valido la pena solo si tu estas satisfecho de tu trabajo!!!
    Y nada de carajello que luego fallara el pulso!!! jejeje

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.