dimecres, 6 de febrer de 2013

CARRER DE LA VERNEDA - EL CLOT


10 comentaris:

  1. Molt bona, te molta força. Les ombres son la gracia, però també la composició i el format que has triat. Tens molt de ofici, no li falta ni li sobra res. M'agrade molt.

    ResponElimina
  2. Tragino un constipat de temporada i per això he fet campana aquest dimecres. A jutjar pels treballs al Blogg, els valents heu superat la setmana passada. La teva aquarel.la és millor que la de l'anterior dimecres... almenys així m'ho sembla.

    ResponElimina
  3. Eu-Genio, esta vez te has vuelto a lucir con la luz. Estuve a tu lado y contemplé tu manera de pintar. Qué maravilla!!! Chico, eres el amo de esa LUZ!!!!
    Un fuerte abrazo.

    ResponElimina
  4. T'has oblidat dels pintors, quina maravella de siplificació.

    ResponElimina
  5. Eres un maestro en el tratamiento de luz y sombras; te feñlicito!

    ResponElimina
  6. Estás a un paso de la abstracción, y ese trabajo con pincelada arrastrada es una gozada. La persiana del segundo piso a la derecha está a la sombra respecto a la de encima...

    ResponElimina
  7. Hágase la gran acuarela y la hizo Raimundo, poquito color pero exquisito, poquitos toques pero los precisos, que bueno eres por no decirte el mejor, cuanto me va costar llegar a donde estas, un abrazo.

    ResponElimina
  8. Magnífica acuarela, muy bien realizada y pensada, el ambiente gélido que le has dado al tema le da un toque especial casi fantasmagórico pero adecuado al tema.
    Abrazos

    ResponElimina
  9. Muchas gracias a todos y hasta muy pronto!

    ResponElimina
  10. Innovació ! .. Innovació !! .. Molt be Raimundo !!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.