dimecres, 9 de maig del 2012

Sagrada Familia


La passada setmana, en instalarme al privilegiat lloc que tan generosament ens han dessignat per començar a pintar la Bassilica , vaig notar  una rauxa que em va fer pintar directament a pincell com si fos part de la energia creadora de l'edifici. Passada una hora , vaig començar a veure que tota la munió de línees, corves, columnes i vitralls no es  plasmaven  en el paper deixan anar el pincell. Son dibuix meticulós . El resultat va ser força frustran .
Avui necessitava tornar-ho a provar. I he dibuixat 

4 comentaris:

  1. M´agraden les teves aquarel.les, tant pel que fa al color com a la composició. Reflexen molt bé la grandiositat del temple. Felicitats¡¡

    ResponElimina
  2. i has triomfat! i si hi tornessis encara en series més! amunt!! que la motivació no ens falti mai
    tonets guapu

    ResponElimina
  3. La Glòria, ha definit molt bé lo que jo també penso "GRANDIOSITAT", es l'efecte que fan aquestes aquarel·les teves, Aleix, has fet molt bé en fer-les en format vertical que ajuda molt a donar aquest efecte, et felicito!!

    ResponElimina
  4. Molt be Aleix estic d'acord amb els comentaris anteriors, es plasmat la grandiositat del temple

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.