dijous, 24 de maig del 2012

"Plaça Real"



M'agrada la sortida "del Liceu" . Em vaig instalar a la Plaça Reial i vaig treballar força . Primer ,una aquarel.la amb la font central -  el company Antoni Boronat em va explicar que en principi aquesta font estave al Poble Nou !- i la sortida a Les Rambles al fons . Després vaig dibuixar una segona pintura des.de un racó de la plaça i amb perspectiva del Carrer del Vidre-.En  començar a colorejar aquesta aquarel.la , un cambrer em va sugerir sortir del costat del seu restaurant i la he pintat a casa . Una tercer treball del mateix tamany  -27 x 35 - i paper Fabiano Aqquarello de 300 grs. el vaig dibuixar i pintar in situ des-de sota el porxo i també capa el carrer del Vidre . El dimecres vinent trovaré a faltar "La colla" Estaré fen d'agricultor al meu popble i pintan...un pis!  Per aixó també demano disculpes perque no podré fer comentaris dels traballs.

6 comentaris:

  1. Aleix, has treballat molt aquest matí. Si he de votar, em quedo amb el contralum de l'arcada: té molta llum gràcies al contrast.

    ResponElimina
  2. Te raó l'Antonio ets traballador a tope.M'apunto al contra llum però totes tres estan dintre el teu estil que es perfeccionat.

    ResponElimina
  3. Amic Aleix. No tinc per costum comentar els treballs dels companys, perque considero que la majoría pinteu millor que jo. Peró avui,ja que has nomenat la conversa que vam tenir, referent a la font, he rebuscat "als meus arxius" i he trobat el seguent apunt:

    "La Rambla (del Poblenou)

    La rodona de la Rambla en la cruïlla amb el carrer Ramon Turró, que a les hores es deia Enna.En aquella rodona hi havia el popular sortidor que encara avui dona nom al forn i a la sabateria. La font, que es deia de Les Tres Gracies, va ser retirada de la plaça Reial i la van portar al Poblenou el 1904, on hi va restar fins el 1926, que fou retornada al seu emplaçament original." La foto que intentare pujar al blog, es dels anys 10 del segle XX ¡Joshemari perdon por pisar tu terreno historico!

    ResponElimina
  4. Estan be totes. Vigila no s'estescapi la vena artística i quan pintis la casa hi fsacis un mural.....
    Et trobarem a faltar.

    ResponElimina
  5. Están bien las tres, pero siempre las encuentro un poco recargadas. La primera es la que me gusta más.
    Hacer de payés es muy loable y saludable! Te felicito!

    ResponElimina
  6. Aleix, aixó sí que es treballar, las tres m'agradan, peró prefereixo la tercera, per el contrallum de l'arcada, llàstima que les fotos han surtit un pel fosques, la primera també sembla que té força llum, peró amb la foscor de la foto, no s'aprecie tant com en la de l'arcada. Que disfrutis fent de pagés, i pintant encara que sigui amb "brocha gorda" . Una abraçada!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.