dijous, 3 de maig del 2012

Interior desde el cor


Dos pèro no m'agrada cap.

4 comentaris:

  1. home, menja poc i paeix bé, és molt difícil aquest temple, n'has sortit eixerit però potser una mica escaldat, com jo, vaja
    tonets i amunt!

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb tú, Jordi "no siempre es domingo", i com que aixó va a dies, n'has fet de millors, jo trobo que hi ha massa color negre, i al coloreixaro ho embruta, crec que si els haguessis fet com a dibuixos, només amb negres i grissos, aurien guanyat bastant, sobre tot el de dalt, que ja te un bon contrast i encara el potenciaría més. Si tens Photoshop, podríes fer la proba, clicant a la barra de dalt a "MODO" i després a "ESCALA DE GRISES". Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Com que ho he dit de memòria, en lo del Photoshop, m'he deixat una cosa, per que et surti "MODO", primer has de clicar "IMAGEN", després "MODO" i després "ESCALA DE GRISES".
    Per cusiositat, he fet la proba i millorent molt, si vols. els puc penjar jo mateix, peró no ho faré si no em dones el teu permís. Potser porefereixes fer-ho tú mateix o deixar-ho com está. Un altre abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. molt interés en veure aquest resultat, si us plau, em fareu favor de penjar-ho?
      gràcies
      tonets

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.