dimarts, 8 de juny del 2010

Cartells de "La Colla"


Ja fa dies que arrossego un problema greu que vaig tenir amb l'ordinador - cosa rara - i que m'ha fet perdre molta informació de la que tenia emmagatzemada en un disc dur extern, de la qual encara no n'havia fet còpia de seguretat. Això m'ha obligat a refer alguns dels treballs que hi tenia, com és el cas del cartells. Ara els podeu per fi veure acabats. Hi ha alguns canvis que he introduït suggerits per l'amic Pantaleón, que és, al cap i a la fi, el pare de la idea.
Com ja explicava en la post anterior dels cartells inacabats, els qui els vulguin tenir impresos poden baixar-los i imprimir-los amb la impressora de que disposi, si el vol més gran el pot gravar en un pen-drive o en un CD i portar-lo a un laboratori fotogràfic on poden fer-ho a la dimensió que es vulgui.

2 comentaris:

  1. gràcies rafael i pantaleón, bon record, però quina mala passada!! no em vull imaginar tal tracte del meu ordinador :(

    ResponElimina
  2. Gracies Rafel per tota la feina!!
    una abraçada

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.