dimecres, 19 de juliol del 2017

UNA MICA DE "COLLA"










9 comentaris:

  1. Me gusta mucho, es pintura y no una copia de la realidad, muy bien interpretado.
    Te felicito muy sinceramente.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  2. Muy buena, amigo baetulenç. Y como dice el maestro, es una acuarela "auténtica", como las que a mi me gustan. Una ilusión plasmada sobre el papel a base de manchas. Bravo!
    Un abraç bretón.

    ResponElimina
  3. Darrerament en la teva pintura , insinúes mes que expliques . I aixó m'agrada molt !!

    ResponElimina
  4. M'agrada molt —jo voldria saber-ho fer—, això de depurar l'estil cap a la simplificació; però, a més, saber donar a la pintura un perfecte estil gràcies al toc de pinzell simple i segur.

    ResponElimina
  5. El menys és mes i es nota en els últims treballs. M'agraden molt company Bueno

    ResponElimina
  6. Una acuarela de tema marino impresionante directa y libre de artificios, con un gran dominio del arte.

    ResponElimina
  7. acuarela fresca con pocas pinceladas pero las justas para conseguir esta magnifica marina muy suelta

    ResponElimina
  8. I l'aigua, per quieta que estigui, belluga i reflecteix,
    En les MARINES, l'aigua acostuma a ser la protagonista, i te forma pròpia.

    ResponElimina
  9. Sempre agraït per les vostres paraules amables, tinc sort de trovar-me amb molt bona gent els dimecres
    UNA FORTA ABRAÇADA ARTISTES!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.