dijous, 13 de juliol del 2017

2017-07-12 Calafell





9 comentaris:

  1. Enhorabona.... has tornat a la cleda, i aixó es bó per a tots.

    ResponElimina
  2. Em fas dubtar, pero potser la tercera es la q m'agrada mes.

    ResponElimina
  3. Sigues en la búsqueda de la mancha y me gusta, creo que la pintura son manchas que expressen algo
    y no precisamente el detalle, supeditar lo real a lo emocional, sigue adelante, es un buen camino.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  4. Us agraeixo els comentaris. Voldria compartir amb tots vosaltres que la que m'agrada més es la segona (que vaig fer al costat del Rello) , tot i que encara li falta molt per assolir el nivell al qual aspiro.

    Salut, Eduard

    ResponElimina
  5. Eduard, jo no tinc cap dubte...me les quedo totes!!!

    ResponElimina
  6. En las reproducciones no queda tan claro cual es superior o inferior a las demás. Me gustan casi por igual las tres primeras.

    ResponElimina
  7. També m'agrada molt la segona Edu, ara que la veig, un lleuger gir en el teu estil...

    ResponElimina
  8. Eduard, cada día me gusta más lo que pintas y ese estilo tan suelto que tienes. No te digo cual de ellos es el que me gustó más porque ya lo sabes. Salut.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.