diumenge, 16 de juliol del 2017

pla e palau X. FRANQUET




7 comentaris:

  1. Xavier, es una obra, de gran concreció,
    explicant alló que tu vols fer coneixer,
    i deixant a l'espectador amb la llibertat
    d'interpretar i imaginar. Sumament interessant.

    ResponElimina
  2. Muy bien Javier. Unos trabajos interesantes. De entre ellos el que más me gusta es el tercero.

    ResponElimina
  3. Molt interessant la primera, per el meu gust a les altres hi ha massa arquitectura...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acord amb tu. L'arquitectura em comença a cansar. Gràcies per la crítica Pep.

      Elimina
  4. Xavier, per a mi l'arquitectura continua sent important. El que si penso es que, segurament per deformació professional, en tenim una visió massa analítica i, aqui, hem d'aprendre a mirar-la d'una altre manera. De fet es com una manera nova, i enriquidora, de mirar el que ens envolta, un registre nou de la realitat. Penso que es una qüestió molt interessant, si vols el dia que ens veiem podem parlar-ne. A mi també em vindrà bé per anar-me aclarint.
    La segona aquarel.la pot ser no tant, però les àltes dues a mi m'agràden molt. La gama de colors es sugerent i el resultat final deixa marge per la imaginació i el somni. Et felicito!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Enric. Es tractaría de veure l'arquitectura com una part del paissatge i no com la protagonista. M'ha agradat el teu anàlisi. Ara estic uns dies a Llivia i em perdré dos dimecres. Aqui vaig pintant...ens veiem!

      Elimina
  5. Muy acertados los comentarios, la profesión marca mucho en muestras obras, es lógico que a los que han trabajado en la arquitectura se decanten por ella
    independientemente del aspecto Artístico y sin desmerecer el tema.
    Un gran abrazo

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.