dijous, 21 de novembre del 2013

Sitges-El racó de la calma... "i del fred"


9 comentaris:

  1. Xevi, bonica obra de quadern, molt bona de composició,
    quasi bé s'hi pot sentir el fred que varem passar, el matí , a l'ombra.
    M'agrada.

    ResponElimina
  2. Muy original la composición y muy bueno el resultado.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt la acuarel-la i els colors, em vaig quedar amb les ganas de fer aquest racó,

    ResponElimina
  4. Molt be Xavi, tens molt de ofici. Aquests carrers blancs a l´ombra son un mal son per mi i tu has aconseguit un bon tractament sense aparent dificultat. Mol encertada la composició vertical amb el centre d´atenció en el punt just.

    ResponElimina
  5. M'agrada el estudi de la llum i el degradat del cel. Bueno m'agrada tot.

    ResponElimina
  6. Xavi tenias frio y no querias trabajar mucho pero como dicen la buena colonia en frasco se espende y la tuya es inmejoreble

    ResponElimina
  7. Joan MA de Castellar: Una bona aquarel.la i un punt de vista endevinat. Felicitats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  8. Ah puñetero, ya escogiste bien el lugar! Quería pintar desde allí pero aquello parecía la plaza de Cataluña, de tanta gente y me fui a otro más tranquilo. Eso sí, muy frío. Bueno, estoy viendo que últimamente disfrutas con el cuaderno y la verdad es que te quedan muy bien. Te felicito.

    ResponElimina
  9. xevi, has logrado una acuarela muy sensible y de un encanto especial
    muy romántica y muy bien ambientada
    abrazos

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.