dijous, 13 de gener del 2011

La plaça del "dos"

1 comentari:

  1. Com podeu veure el dibuixet no és cap meravella... i més vistes les aquarel.les i dibuixos dels companys Boronat, Vicente, Raimundo, Borreguero..., que voltàven per la plaça del Teatre i en van treure més partit que no jo. I com que em va quedar la recança del que volia pintar, que era la part d'abaix de la Rambla, el sol del contrallum rabiós em molestava la vista i... sóc "comodón", aquest matí hi he anat més tard, he fet una foto i he pintat a casa el que volia fer i no vaig fer quan tocava fer-ho. Si més no, la Colla és la Colla i cada dia m'hi sento més lligat.
    Així és que el resultat de la "Panoràmica final Rambles" almenys em deixa més tranquil de consciència.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.