dijous, 13 de gener del 2011

dimecres, 12 de gener







Primer, vaig fer el carrer Escudellers. En traballar en una aquarel.la en colors del carrer passatge Escudellers , la perssitencia de una porta oberta d'un magatzem que em tapave , em va desanimar ..perque no portava ni el móbil per fotografiar-ho ! Vaig anar capa la plaça Reial , i allí , compartin fred amb el company Santiago , vaig fer els altres dos sketchs.






Paper, de 170 grs i 14'8 x 21 cms. d'un Sketch Book de Winsor and Newton

5 comentaris:

  1. Aleix, has hecho unos trabajos muy buenos!
    Estás demostrando un progreso espectacular.
    Enhorabuena!!

    ResponElimina
  2. Aleix, tu sí que treballes en un matí. A més estan molt bé.

    ResponElimina
  3. Me gustan especialmente el de la izquierda y el de la derecha. Veo que incorporas cada vez mejor los personajes en el dibujo. Me gustan más que motos o coches (que son muy difíciles que salgan bien).
    Saludos

    ResponElimina
  4. felicidades Aleix,me gustan lastres, adelante que cada día lo haces mejor, un abrazo.

    ResponElimina
  5. Les trobo molt bé les tres, Aleix, bon dibuix i bon ambient, a més en poc temps.
    Endavant Aleix, et felicito!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.