dijous, 28 d’abril del 2016

2016-04-27 Calafell




11 comentaris:

  1. Ben menjat, i tip, es clar que pintes tant bé, amb bones receptes,
    i bona cuina, i una bona ració d'art, faràs miracles.
    M'agraden, son molt bones.

    ResponElimina
  2. Doncs a mi la primera es la que mes m'agrada, francament bona, deu ser el barret, me'n compraré un!

    ResponElimina
  3. Molt bones, les tres. Sobretot les que tiren més cap a l'abstracció.

    ResponElimina
  4. Manchas muy bien aplicadas en un tema complicado, muy bien sintetitzadas.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  5. Eduard, esa primera, para mí, es de lo más hermoso que te he visto en acuarela. Síntesis total!! Me encanta!
    Las demás están bien y por color, me gusta la segunda.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hosti Josehmari. La primera que tu dius ha estat la primera que he fet, l'he deixat estar perquè no sabia com continuar, el tema em sobrepassava. M'he cabrejat i he baixat cap a baix a fer un altre cosa. Entre altres pelar-me de fred. Hauré de tornar a mirar-la amb més "carinyo"
      Quan a la segona, tinc un problema, i és com aconseguir aquests colors foscos a la primera tirada. Sempre tinc que fer varies passades.

      Elimina
    2. Esos colores "foscos", pintarlos en la primera pasada es algo que tampoco he conseguido yo, después de infinidad de intentos. Cuando creo haberlo conseguido, al secarse la acuarela, se vuelve clara y la tengo que volver a oscurecer. Eso lo consigue perfectamente el que admiro: Manel Plana. Tendrás que fijarte cómo lo hace en su paleta.

      Elimina
  6. Me gustan los toques y la composición de la segunda.

    ResponElimina
  7. A mi también me gusta mucho la abstracción de la primera !

    ResponElimina
  8. Hei Leena. M'agrada que t'agradi. A mi m'agradaria molt la primera teva.
    Salut
    Eduard

    ResponElimina
  9. Joan Mª: Ja et vaig dir que tenies el teu matí molt ben entonat i cada cop més simplificat per dir el mateix.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.