dimecres, 6 d’abril del 2016

2016-04-06 Rello


12 comentaris:

  1. Molt bona factura, per un tema del que no t'has enamorat.
    Et podría dir que és com una noia, preciosa de cintura en avall,
    peró no t'ho dic perque és politicament incorrecte.
    Crec honestament, que la meva opinió coincidirá amb la teva.

    ResponElimina
  2. Fernando gràcies pel comentari. Tens tota la raó. Sempre, sempre, sempre... All you need is love!!!

    ResponElimina
  3. El contrast li dona una força que m'agrada molt...

    ResponElimina
  4. Enric, has sigut l'ultim i haviat seràs el primer, la Plaça Reial és un tema molt atractiu i molt difícil de pintar i has píntat una molt bona aquarel.la, el contrast del color de la façana és genial i el color fosc de la Font i els porxos li dona profunditat...i la guinda dels personatges. Molt bé.
    Felicitats

    ResponElimina
  5. Molt bona Enric!! Con tus contrastes tan contundentes vas a dar mucha guerra.

    ResponElimina
  6. Color muy bien aplicado en una buena composición, creo que a la fuente le falta una sombra en la base
    da la sensación de que está flotando, no es una crítica, es una observación bien intencionada.
    Abrazos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Domingo, moltes gràcies pel comentari i moltíssimes gràcies per l'observacio.

      Elimina
  7. Enric, estos cuatro retoques, te han definido muy bien tu estilo. Aún no gustándote el tema, has logrado dar esos toques de fuerza, muy característicos en tus trabajos y que me gustan tanto. La has salvado!!
    Salut.

    ResponElimina
  8. esas impactantes sombras le dan mucha personalidad a esa pintura y a mi me gustan

    ResponElimina
  9. esas impactantes sombras le dan mucha personalidad a esa pintura y a mi me gustan

    ResponElimina
  10. Joan Mª: Que bé has tocat el tema, la font i l'ambient molt contrastat

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.