dimecres, 13 de gener del 2016

Aquarel.la d'Eduard Calafell

12 comentaris:

  1. Molt bé aquesta tonalitat que has sabut donar a la teva composició. Un molt bon treball.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt agrait pel teu comentari. Els colors de la foto son una mica apagats. L'Eduardo Vicente m'ho ha fet notar. Ell la va veure al natural i estic d'acord amb ell que els colors eren una mica més vius.
      Seguiré intentant fer-ho millor
      Salut, Eduard

      Elimina
    2. Molt agrait pel teu comentari. Els colors de la foto son una mica apagats. L'Eduardo Vicente m'ho ha fet notar. Ell la va veure al natural i estic d'acord amb ell que els colors eren una mica més vius.
      Seguiré intentant fer-ho millor
      Salut, Eduard

      Elimina
  2. Muy buena composición y bien tocada, en la foto no se aprecian bien los colores, que yo vi al natural.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eduardo, tens raó. Els colors estaven una mica millor al natural.
      Gràcies pel teu compliment. Per cert, vull felicitar-te per la teva aquarel·la.
      Ah!!. ja he comprat el teu Llibre del Putxet, El Farró. Molt bonic!!

      Elimina
  3. El colors de la foto son els de foto, ja et vaig comentar que al publicar sempre es perd una mica de color i brillo, aixó es compensa millorant la foto al picasa o en un altre programa. Però tú no vols manipulaciones. De totes maneres a mí m'agrada molt com està.
    Salutacions

    ResponElimina
  4. Gràcies, Joan
    Fins el proper Dimecres
    Eduard

    ResponElimina
  5. Joan Mª: Eduard, quina passada que has aconseguit i que a més no és de principiant sino de mestre

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grcies Joan! Estic content que t'agradi. Es un estímul!!
      Fins Dimecres. Eduard

      Elimina
  6. Eduard, molt bona la teva visió, composició y realització,
    I a més renoves els aires !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt agrait. Es un honor sobre tot venint de tu!!
      Salut, Eduard

      Elimina
  7. Hola Eduard. Un poco tarde, pero la semana pasada tenía problemas con la informática! Esta acuarela me encanta!!!! Sí, me gustan esos tonos azules que has empleado y ese cielo es sublime! La composición es muy buena también. Te felicito!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.