dimecres, 22 de febrer del 2012

Porta de prades (poble Espanyol).Dibuix aquarel·lat, sobre quadern.
Posted by Picasa

20 comentaris:

  1. Respostes
    1. Moltes mercés Teresa, em plau que t'agradi,i més per qué el meu diguem-ne "estil" és a les antípodes del teu, tant personal.Petons.

      Elimina
  2. Antoni, crec que no es la millor que has fet, perque falla una mique la perspectiva de la porta, peró m'agrada perque la composició está molt bé, i els colors son molt ben entonats. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acort amb tu amb que no és la millor, i que falla la perspectíva. vaig adonar-me un cop dibuixades les separacions de les pedres que formen la portalada, com estan fetes amb rotulador permanent no vaig poder corregir-ho. merces pel teu comentari. fins a la propera.

      Elimina
  3. Tocayo, este trabajo no es típico tuyo, pero me gusta tiene una entonación muy particular. Me gusta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola tocaio! Pot ser que la pintura reflexi la diferéncia en les condicions en qué va ser feta: en un quadern recolzat sobre els genolls. de totes totes, sí t'agrada jà estic content.Una abraçada i a reveure.

      Elimina
  4. Però si estaves davant meu! I jo no et vaig veure! Pues t'ha quedat força bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Per culpa teva em vaig fotre de fret! Quan vaig arribar estavas aposentat al millor lloc al sol, vaig haver de quedar-me a l'ombra. Brometes a part, vaig arribar abans que tu.Peró com no duïa cavallet vaig seure a un banc que quedava lliure, peró a l'ombra. a reveure.

      Elimina
  5. Me gusta mucho Antoni, has conseguido una gama de grises muy luminosa.
    Te felicito!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies, Raimundo, potser el paper del quadern ha afavorit el resultat final. Hauré de fer-lo servir més sovint.

      Elimina
  6. Respostes
    1. ¡Ostres, Jordi! ara resulta que us agrada un treball que vaig estar a punt de no pujar al blog. ¡Sou uns grans companys!

      Elimina
  7. Hola Boro, como pintura hecha en un cuaderno está muy bien, aceptando las dificultades que conlleva.
    Puedes estar satisfecho.
    Un saludo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joshemari,muchas gracias por tu comentario, y más viniendo de un artista con tu experiencia dibujando i pintando en cuaderno.

      Elimina
  8. ME GUSTA MUCHO EL RESULTADO FINAL, ESTA MUY BIEN ANTONIO, PERO UN POCO MAS Y DEJAS EL PAPEL COMPLETAMENTE EN BLANCO, COLEGA, UN ABRAZO.

    ResponElimina
  9. Diego, lo importante es que te guste, el resto(lo del papel en blanco), no tiene importancia, es puramente económico, la pintura es muy cara y estamos en crisis. De todas formas, y aprovechando la ocasión te comunico que he de mejorar mi relación con la señorita PICASA. Un abrazo y hasta el lunes.

    ResponElimina
  10. Si como dices estabas a la sombra y tenías frío, te luciste consiguiendo una acuarela que lo refleja, creo que un poco más de color te hubiese dado más "calor".
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡¡¡Al final ,queridos comentaristas, he de explicarlo!!! ¡LA FOTO M'HA QUEDAT DESCOLORIDA,¿Entesos? . L'original és mes pujada de color. Benito gracias por tu comentario. A reveure.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.