dimecres, 2 de març del 2011

RAMBLA DE LAS FLORES




ACUARELAS REALIZADA POR ANTONIO BORREGUERO

8 comentaris:

  1. Antonio. Avui t'has superat a tu mateix, jat'ho he comentat mentres pintaves. enhorabona.

    ResponElimina
  2. Molt be, Antoni!! Estic d'acord amb la Teresa,t'has superat. Les aquearel·les d'avui estan una més "acabada" que l'altre,i m'agraden les dues, no sabría quina triar.

    ResponElimina
  3. Muy bueno lo tuyo Borreguero, tu estilo es mi ideal de la acuarela.

    ResponElimina
  4. Què haig de dir de més! M'admira el poder de síntesi que tenen les teves pinzellades... I pensar que jo apuro el detall en les meves! Noi, no hi ha com tenir un pinzell "joganer"... i no tan "disciplinat" com el meu.

    ResponElimina
  5. T´ha quedat millor el estudi que la definitiva, al menys per el meu gust.

    ResponElimina
  6. Antonio, estás intratable! y además a pares.
    Los de Badalona empujaís muy fuerte!!

    ResponElimina
  7. No sé ni porqué comento!!! Siempre digo lo mismo!
    Haz un día una pifia gorda para que te la pueda criticar. Vale?

    ResponElimina
  8. ANTONIO, no hay quien te tosa, son magníficas las dos y en especial la segunda.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.