dimecres, 14 de juliol del 2010

Carrer Rera Palau - Barcelona

Aquarel·la 27 x 37 cm paper Guarro Basik de 300 gr.
Avui molta calor, tots buscant desesperadament una ombra, sort que al final després de molt de buscar, n'he trobat una des de la qual es veia un enquadrament que m'ha agradat, perquè ja em feia a la idea de que tota la feina que faria seria beure'm la cervesa, que per cert avui ha estat pagada per l'amic Aleix, que ens ha convidat per celebrar el casament de la seva filla.
Enhorabona Aleix i nuvis.

4 comentaris:

  1. M'agrada molt el teu quadre, t'han quedat uns colors molt nets i clars.
    Volia dir que demà no podré venir segurament, per cedir el meu lloc a un altre persona. ja ser que es tard, però es que fins l'ultim moment no se si puc anar.

    una abraçada

    ResponElimina
  2. Conozco esta plaza .... lo has captado de una manera autentica.

    ResponElimina
  3. M'agrada, has aconseguit captar tots els racons molt be.

    ResponElimina
  4. Amigo Rafael, está claro que en cualquier papel haces una buena acuarela. Esta, lo es!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.